Ankkuri, kompassi ja pari peräkärryä

lauantai 5. huhtikuuta 2014

Kuvia!

Cebun lentokentällä on hieman luppoaikaa, joten kuvia on päivitetty alempiin postauksiin.

Seuraavaksi Hong Kong :-)
Lähettänyt Minna klo 6.42
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Reissaajat

  • Erica
  • Minna

Arkisto

  • ►  2015 (1)
    • ►  tammikuuta (1)
  • ▼  2014 (23)
    • ►  heinäkuuta (1)
    • ►  kesäkuuta (1)
    • ►  toukokuuta (1)
    • ▼  huhtikuuta (11)
      • Brisbane vol. 2
      • Australia ZOO!
      • Brisbane & siirtyminen reppureissaajien hilpeään j...
      • Cairns, sykloni vol. 2
      • AUSTRALIA! Cairns, Iso Valliriutta ja sykloni osa 1.
      • Avenue of Stars, Victoria Peak ja Hong Kongin ilta...
      • Shoppailua ja Space Museum
      • Saapuminen Hong Kongiin ja ilta Macaossa
      • Kuvia Malapascualta!
      • Kuvia!
      • Cebu - Malapascua
    • ►  maaliskuuta (9)

Tagit

Australia Ennen matkaa Suunnittelu Filippiinit Hong Kong Peking Brisbane Cairns Malapascua Pakkaaminen Sydney sykloni Australia Zoo Gold Coast Kilroy Macao Valliriutta hostelli
Äläpä kopioi. Teema: Matkailu. Sisällön tarjoaa Blogger.