Ankkuri, kompassi ja pari peräkärryä
lauantai 5. huhtikuuta 2014
Kuvia!
Cebun lentokentällä on hieman luppoaikaa, joten kuvia on päivitetty alempiin postauksiin.
Seuraavaksi Hong Kong :-)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti