Nyt kun olemme palanneet ja ennen kaikkea palautuneet matkasta, voimme iloisin ja tyytyväisin mielin muistella upeaa matkaamme ja sulatella kaikkea näkemäämme.
Älä siis huoli, aiomme todellakin kirjoittaa blogiimme kaikki loputkin kohteemme. Onhan 'edessä' vielä , Sydney, Uusi-Seelanti ja USA. Jatkoa siis seuraa!
Pysythän matkassa mukana! :-)
