keskiviikko 18. kesäkuuta 2014

... Paljon on vielä tulossa!

Tänään tulee täyteen kuukausi kotiinpaluusta! Hengissä siis olemme :-) Täytyy myöntää, että loppumatkasta alkoi tapahtumaan niin paljon huikeita juttuja liukuhihnavauhtia, että jäi blogin kirjoittelu vähemmälle. 

Nyt kun olemme palanneet ja ennen kaikkea palautuneet matkasta, voimme iloisin ja tyytyväisin mielin muistella upeaa matkaamme ja sulatella kaikkea näkemäämme. 

Älä siis huoli, aiomme todellakin kirjoittaa blogiimme kaikki loputkin kohteemme. Onhan 'edessä' vielä , Sydney, Uusi-Seelanti ja USA. Jatkoa siis seuraa! 

Pysythän matkassa mukana! :-) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti