maanantai 28. huhtikuuta 2014

Brisbane vol. 2

Zoo-vierailun jälkeen kävelimme Brisbanessa ja kävimme syömässä Jojo's nimisessä ravintolassa. 

Ruoan seuraksi Erica tilasi matkan ensimmäisen kuivan omenasiiderin :-)


Ja jälkkäriksi nautimme.. 

.. tällaiset herkut! :-) 

Muutama kuva kaupungista iltavalaistuksessa:



Brisbane Wheel ja Southbank.

Viimeisenä päivänä Brisbanessa jätimme rinkat hostelliin säilöön ja lähdimme hostellin tarjoamalle ilmaiselle kävelykierrokselle kaupunkiin. 

Oppaana toimi ranskalainen Joseph.

Brisbanen kansallismuseo.

Näkymä Southbank Parklandsiin. Punaiset ilmapallot olivat osa Buddhan syntymapaivan koristelua.

Löydettyämme sopivan kohdan ankkuroiduimme piknikille Southbankin nurmikolle. Joseph oli ostanut meille Aussie barbequeta varten mm. rypäleitä, sipsejä ja nakkeja ja sämpylöitä hodareita varten.


1988 World Expon nepalilainen rauhanpyhatto.


Grillausta.  

Mahtoikohan pariskunnalla olla kuuma? Lampotila taisi olla 30 astetta.


Piknikin jalkeen muu porukka meni lautalla toiselle puolelle jokea, me jouduimme palaamaan takaisin hostellille odottamaan bussia Surfers Paradiseen. Paluumatkalla paatimme kuitenkin tsekata maisemat maailmanpyorasta.




Brisbanen keskusta.

Milkshake time!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti