tiistai 8. huhtikuuta 2014

Kuvia Malapascualta!

Kuvia Erican puhelimesta:








Rapuja vipelteli rannalla ja jopa ravintolassa asti!


Laskuvesi.

Mikä rauha ja mitkä värit <3

Minna päivittää blogia.

Näkymä huoneemme terassilta rannalle.

Auringonlasku saaren toiselta puolelta.






Vene, jolla poistuimme saarelta.

Pojat käynnistivät moottorin vetämällä narusta.



See you next time Philippines! :-)
-Erica

Kuvia Minnan puhelimesta:




Kuvia resortilta




Bussimatkalla Cebua kohti napsittuja kuvia.
-Minna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti