Kuvia Erican puhelimesta:
Rapuja vipelteli rannalla ja jopa ravintolassa asti!
Laskuvesi.
Mikä rauha ja mitkä värit <3
Minna päivittää blogia.
Näkymä huoneemme terassilta rannalle.
Auringonlasku saaren toiselta puolelta.
Vene, jolla poistuimme saarelta.
Pojat käynnistivät moottorin vetämällä narusta.
See you next time Philippines! :-)
-Erica
Kuvia Minnan puhelimesta:
Bussimatkalla Cebua kohti napsittuja kuvia.
-Minna

























Ei kommentteja:
Lähetä kommentti