Päivä näytti synkältä ja sateiselta, joten pienen ostoskeskuskierroksen jälkeen päädyttiin Hong Kongin avaruusmuseoon!
Marsilaisia!
USA:n avaruusaluksia ^^
Ensimmäinen avaruuteen lähetetty viesti.
Tämä ekosymbioosi suljettiin vuonna 2010. Symbioosissa elää täysin itsenäisesti levää sekä pieniä katkarapuja.
Space Museumin ulkopuolella oli käsityömarkkinat. Minna teki löydön ja osti itselleen kangaskassin, jossa kuvassa näkyvän taiteilijan käsinpiirtämä kuva.
Minions!
Markkinoilla myytiin hyvin erilaisia ja uniikkeja käsitöitä.
Päivä vaihtui iltaan kun pyörimme paikallisissa ostoskeskuksissa.
Kosmetiikka oli edullista esim. kuvassa näkyvä voide oli yli 50% halvempi kuin Suomessa.
Shoppailun jälkeen oli melko ihanaa käydä kylvyssä huuhtelemassa pois kaupungin pölyt..
.. ja ottaa perinteeksi muodostuneet iltateet suklaaherkkujen kera! :-)


















Ei kommentteja:
Lähetä kommentti