Matkaan lähdemme 23.3.2014 ja paluu on 18.5.2014.
Erica on meistä selkeästi se runosuoni. Minä olen vain se suoli.
Siksi tässä keskitytään nyt kuviin. Tarkemmin reissun stopit näkyvät täältä pienine kommenteineen.
Tervetuloa seuraan.
-Minna




Mahtavuuttaa ! Täällä on ainakin yksi innokas "reissuhullu", joka tulee seuraamaan käänteitänne :) Mä eläydyn jo nyt niin, että alkoi jännittää, vaikka ette edes ole vielä lähteneet !!!! Ihan maailman parasta matkaa teille :)
VastaaPoistaHei Hannele! Kiitos kommentistasi ja toivotuksista!! Kiva kuulla, että seuraat blogiamme :-) Täällä ainakin ollaan jo niin intopiukeena, että kohta joko halkeen tai romahan! :-D
VastaaPoista