Ankkuri, kompassi ja pari peräkärryä
sunnuntai 23. maaliskuuta 2014
Pakkaaminen..
... Näyttää meidän perheessä tältä. Kamalan vähän on tavaraa?
-Minna
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti