Ankkuri, kompassi ja pari peräkärryä

sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Pakkaaminen..

... Näyttää meidän perheessä tältä. Kamalan vähän on tavaraa?


-Minna
Lähettänyt Minna klo 9.51
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Tunnisteet: Pakkaaminen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Reissaajat

  • Erica
  • Minna

Arkisto

  • ►  2015 (1)
    • ►  tammikuuta (1)
  • ▼  2014 (23)
    • ►  heinäkuuta (1)
    • ►  kesäkuuta (1)
    • ►  toukokuuta (1)
    • ►  huhtikuuta (11)
    • ▼  maaliskuuta (9)
      • Beijing Olympic Park, Summer Palace ja Temple of H...
      • Filippiinit
      • Kiinan muuri
      • People's Republic of China
      • Pakkaaminen..
      • Suunnittelusta ja toteutuksesta
      • Pakkauslista
      • Maailman ympäri 8 viikossa
      • Erican alkusanat

Tagit

Australia Ennen matkaa Suunnittelu Filippiinit Hong Kong Peking Brisbane Cairns Malapascua Pakkaaminen Sydney sykloni Australia Zoo Gold Coast Kilroy Macao Valliriutta hostelli
Äläpä kopioi. Teema: Matkailu. Sisällön tarjoaa Blogger.