Myrskyä ja tyyntä. Jatkuvaa muutosta. Sitähän se elämä
parhaimmillaan on.
Lähdemme elämämme matkalle ja se on juuri nyt niin ihanan vapauttavaa.
Ankkuri. Kiinnekohta.
Perhe. Koti. Ystävät. Työpaikka. Lähtötilanne. Se mitä kannat mukanasi omasta
elämästäsi, hyvässä ja pahassa.
Kompassi. Itsetutkiskelu, henkinen kasvu, elämälle
uuden suunnan löytäminen.
Pari peräkärryä.
Minä ja Minna, työkaverini ja ystäväni. Yhdessä lähdemme kohti tuntematonta ja
sen yli! Ja me naisethan emme ole tunnetusti kevyitä pakkaajia, joten pientä
itseironiaakin tästä löytyy.. J
Noin vuosi sitten tein Suuren päätöksen. Koin suuria
muutoksia elämässäni. Olin suurten ajatusten ja kysymysten äärellä. Ajatus
siitä, että elämme täällä vain kerran, pysäytti ja sai aikaan lupauksen. Nyt
alan toteuttamaan haaveitani yhden kerrallaan. Maailmanympärimatka valikoitui ensimmäiseksi :-)
Tämä matka ja sen suunnittelu on ollut pelastukseni. Saanut minut välillä
leijailemaan pilvilinnoihin. Haaveiluun, joka on parhaimmillaan vienyt
ajatukseni maailman toiselle puolelle. Hetkeksi pois omista päivittäisistä ajatuksista.
Matkailu on parasta. Kaikki mitä siihen liittyy.
Suunnittelu, varaaminen, pakkaaminen,
lentokentillä toisten matkailijoiden fiilisten haistelu ja tietysti
kohteeseen pääsy. Tätä haluan tehdä jatkossakin paljon!
Matkaillut olen lähinnä pohjoismaissa sekä etelä-Euroopassa.
Eksoottisin kohde tähän asti ollut Malesia, Langkawin saari sekä Kuala Lumpur. Jenkkeihin
ja Ausseihin olen aina halunnut päästä ja niille on isot odotukset . Hosteilleissa
en ole koskaan majoittunut enkä rinkkaa kantanut selässäni. En ole myöskään koskaan kirjoittanut blogia.
Tämän matkan minulle mahdollistaa läheiseni. Perheeni. Myös esimieheni reiluus ja joustavuus oli matkan
onnistumisen edellytys. Haluan myös tässä yhteydessä kiittää ystäviäni. Se tuki
mitä olen saanut viimeisen reilun vuoden aikana varsinkin, sitä ei voi koskaan
mitata millään mittarilla. Love you all! <3
Tämän blogin tarkoitus on toimia minulle pääosin
matka-päiväkirjana. Saatan myös innostua kirjoittamaan tunteistani tai
mietteistäni matkan varrella. Kuvia tulen ehdottomasti ottamaan paljon ja niitä
lisään tänne heti kun tilanne matkan päällä sen mahdollistaa.
Kommentoikaa ja heittäkää matkavinkkejä!
Fiilistelymusiikkia:
http://www.youtube.com/watch?v=HafrVic4g1w
/Erica
Fiilistelymusiikkia:
http://www.youtube.com/watch?v=HafrVic4g1w
/Erica
Mahtavaa päästä mukaan matkallenne!!!! <3
VastaaPoistaKiitos Laura! :-) Mahtavaa, että seuraat meitä!! <3
VastaaPoista