lauantai 8. maaliskuuta 2014

Erican alkusanat

Myrskyä ja tyyntä. Jatkuvaa muutosta. Sitähän se elämä parhaimmillaan on.

Lähdemme elämämme matkalle ja se on juuri nyt niin ihanan vapauttavaa. 

Ankkuri. Kiinnekohta. Perhe. Koti. Ystävät. Työpaikka. Lähtötilanne. Se mitä kannat mukanasi omasta elämästäsi, hyvässä ja pahassa.  

Kompassi.  Itsetutkiskelu, henkinen kasvu, elämälle uuden suunnan löytäminen.

Pari peräkärryä. Minä ja Minna, työkaverini ja ystäväni. Yhdessä lähdemme kohti tuntematonta ja sen yli! Ja me naisethan emme ole tunnetusti kevyitä pakkaajia, joten pientä itseironiaakin tästä löytyy.. J

Noin vuosi sitten tein Suuren päätöksen. Koin suuria muutoksia elämässäni. Olin suurten ajatusten ja kysymysten äärellä. Ajatus siitä, että elämme täällä vain kerran, pysäytti ja sai aikaan lupauksen. Nyt alan toteuttamaan haaveitani yhden kerrallaan. Maailmanympärimatka valikoitui ensimmäiseksi :-)
Tämä matka ja sen suunnittelu on ollut pelastukseni. Saanut minut välillä leijailemaan pilvilinnoihin. Haaveiluun, joka on parhaimmillaan vienyt ajatukseni maailman toiselle puolelle. Hetkeksi pois omista päivittäisistä ajatuksista.

Matkailu on parasta. Kaikki mitä siihen liittyy. Suunnittelu, varaaminen, pakkaaminen,  lentokentillä toisten matkailijoiden fiilisten haistelu ja tietysti kohteeseen pääsy. Tätä haluan tehdä jatkossakin paljon!
Matkaillut olen lähinnä pohjoismaissa sekä etelä-Euroopassa. Eksoottisin kohde tähän asti ollut Malesia, Langkawin saari sekä Kuala Lumpur. Jenkkeihin ja Ausseihin olen aina halunnut päästä ja niille on isot odotukset . Hosteilleissa en ole koskaan majoittunut enkä rinkkaa kantanut selässäni. En ole myöskään koskaan kirjoittanut blogia. 

Tämän matkan minulle mahdollistaa läheiseni. Perheeni. Myös esimieheni reiluus ja joustavuus oli matkan onnistumisen edellytys. Haluan myös tässä yhteydessä kiittää ystäviäni. Se tuki mitä olen saanut viimeisen reilun vuoden aikana varsinkin, sitä ei voi koskaan mitata millään mittarilla. Love you all! <3

Tämän blogin tarkoitus on toimia minulle pääosin matka-päiväkirjana. Saatan myös innostua kirjoittamaan tunteistani tai mietteistäni matkan varrella. Kuvia tulen ehdottomasti ottamaan paljon ja niitä lisään tänne heti kun tilanne matkan päällä sen mahdollistaa.

Kommentoikaa ja heittäkää matkavinkkejä!

Fiilistelymusiikkia:
http://www.youtube.com/watch?v=HafrVic4g1w

/Erica












2 kommenttia: