sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Maailman ympäri 8 viikossa

Matkaan lähdemme 23.3.2014 ja paluu on 18.5.2014.

Erica on meistä selkeästi se runosuoni. Minä olen vain se suoli.

Siksi tässä keskitytään nyt kuviin. Tarkemmin reissun stopit näkyvät täältä pienine kommenteineen.





Tervetuloa seuraan.

-Minna

2 kommenttia:

  1. Mahtavuuttaa ! Täällä on ainakin yksi innokas "reissuhullu", joka tulee seuraamaan käänteitänne :) Mä eläydyn jo nyt niin, että alkoi jännittää, vaikka ette edes ole vielä lähteneet !!!! Ihan maailman parasta matkaa teille :)

    VastaaPoista
  2. Hei Hannele! Kiitos kommentistasi ja toivotuksista!! Kiva kuulla, että seuraat blogiamme :-) Täällä ainakin ollaan jo niin intopiukeena, että kohta joko halkeen tai romahan! :-D

    VastaaPoista